کلاس رباتیک کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 قرار گرفتن در معرض انواع مختلفی از رسانه ها مهارت های نوشتاری و کلامی آنها را تیز می کند. علاوه بر این ، کار در یک محیط حرفه ای اعتماد به نفس را افزایش می دهد کلاس رباتیک کودکان و از رشد شخصیت حمایت می کند.

                  

6. داوطلبانه

داوطلب شدن یک فعالیت متقابل اجتماعی مسئولانه و مسئولانه است که در آن کودکان از اشتیاق و تعهد انتخاب می کنند. مشارکت در خدمات جامعه خیریه و غیر خیریه با سازمانهای مذهبی و غیرمذهبی

 

، مانند بیمارستانها ، مراکز بهداشتی برای افراد مسن کلاس رباتیک کودکان ، یتیم خانه ها و غیره ، مهارتهای مدیریت خود و مدیریت تیم را تیز می کند. همچنین باعث می شود کودک شما فردی همدل ، دلسوز و با اعتماد به نفس با مهارت های ارتباطی و اجتماعی ساختاری باشد.

 

7. کلوپ کتاب

 

کلوپ های کتاب جوامع کوچکی از خوانندگان مشتاق هستند. شما می توانید برای ملاقات علاقه مندان به مطالعه بیشتر در کلاس رباتیک کودکان سن و سال ایرانیان سایبر خود ، به کودک خود انگیزه دهید که به یک باشگاه کتاب کودک بپیوندد.

 باشگاه های کتاب اغلب فعالیت های یادگیری را ترتیب می دهند که باعث افزایش لغات ، مهارت های خواندن و گفتار کودکان می شود. جلسات بحث همچنین مهارت های گفتاری را تقویت می کند که برای رشد عزت نفس و اعتماد به نفس لازم است.

 

8. زبانهای خارجی

 

دوره های کلاس رباتیک کودکان زبان خارجی یک فرصت عالی برای یادگیری یک زبان جدید و تنظیم مهارت های ارتباطی کودک شما است. این فعالیت همچنین می تواند درهای فرهنگ و تاریخ جدید را باز کند

، که این باعث افزایش دانش عمومی کودک شما می شود. صحبت و نوشتن زبان جدید می تواند کودک را هیجان زده ، باانگیزه و خوشحال کند که این امر بر رشد شخصیت وی تأثیر مثبت می گذارد.

 

9. رباتیک

کودکان بالای هفت سال که به فن آوری ، مهندسی و ریاضیات علاقه مند هستند ، ممکن است فکر کنند که در کلاس رباتیک شرکت کنند. کلاس های ربات یک برنامه یادگیری مبتنی بر فعالیت ساختاریافته دارند

 که بر اساس اصول STEM (علوم ، فناوری ، مهندسی ، ریاضیات) کار می کند. کلاس رباتیک بچه ها شرکت در چنین درسهایی رشد شناختی کودک شما را افزایش می دهد ، باعث افزایش خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس می کلاس رباتیک کودکان شود.





:: بازدید از این مطلب : 1102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: